.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد. پروازحماسه خوان لشکر۲۵ کربلا / راز ماندگاری اسماعیل پورها چیست؟
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد.(ادامه)
تشییع پیکر حماسه خوان دوران دفاع مقدس در بابل
پیکر حاج عسکری اسماعیل‌پور حماسه خوان دوران دفاع مقدس در بابل تشییع و خاکسپاری شد.(ادامه)
مرحوم اسماعیل پور بیش از ۱۰۰ نوحه حماسی در زمان های اعزام رزمندگان مازندرانی به جبهه های جنگ، راهیان نور، دفاع از حرم و یادواره ها از خود به یادگار گذاشته است.
حماسه خوان لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
مرحوم اسماعیل پور بیش از ۱۰۰ نوحه حماسی در زمان های اعزام رزمندگان مازندرانی به جبهه های جنگ، راهیان نور، دفاع از حرم و یادواره ها از خود به یادگار گذاشته است. (ادامه)
با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، اردو‌های راهیان نور امسال از ۲۲ بهمن تا ۲۲ اسفند برگزار می‌شود. دور جدید اردو‌های راهیان نور از ۲۲ بهمن آغاز می‌شود
با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، اردو‌های راهیان نور امسال از ۲۲ بهمن تا ۲۲ اسفند برگزار می‌شود.(ادامه)
سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) چند سالی است که به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، اقدامی نیکو که جایگاه والای زنان در تربیت نسل حماسه‌ساز را یادآور می‌شود. مادرانی که زیارتنامه دارند(يادداشت)
سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) چند سالی است که به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، اقدامی نیکو که جایگاه والای زنان در تربیت نسل حماسه‌ساز را یادآور می‌شود.(ادامه)
جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت با رهبر انقلاب
جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
مقام معظم رهبری بارها و بارها از خاطرات دفاع مقدس و نقش آن در فرهنگ‌سازی تعریف کرده‌اند و آن را گنج و ثروتی عظیم خوانده‌اند. جمله‌ای که به اشتباه به رهبری نسبت داده شد!
مقام معظم رهبری بارها و بارها از خاطرات دفاع مقدس و نقش آن در فرهنگ‌سازی تعریف کرده‌اند و آن را گنج و ثروتی عظیم خوانده‌اند.(ادامه)
پیکرهای مطهر ۶۹ شهید دوران دفاع مقدس، سه شنبه ۲۳ اسفند از مرز شلمچه وارد میهن اسلامی می‌شوند. ۶۹ شهید تازه تفحص شده از شلمچه وارد کشور می‌شوند
پیکرهای مطهر ۶۹ شهید دوران دفاع مقدس، سه شنبه ۲۳ اسفند از مرز شلمچه وارد میهن اسلامی می‌شوند.(ادامه)
بسیاری از خبرگان فقهی کشور، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک وظیفه دینی قلمداد می‌کنند. در همین راستا، کاروان راهیان نور از سال ۱۳۷۶ آغاز بکار کرد. میز بهتر است یا میدان؟(ديدگاه)
بسیاری از خبرگان فقهی کشور، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک وظیفه دینی قلمداد می‌کنند. در همین راستا، کاروان راهیان نور از سال ۱۳۷۶ آغاز بکار کرد.(ادامه)
مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمل از برگزاری ۷۰ عنوان شاخص برنامه حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در مازندران خبر داد. برگزاری گرامیداشت ‌حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در ‌‌قم، تهران و ساری
مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمل از برگزاری ۷۰ عنوان شاخص برنامه حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در مازندران خبر داد.(ادامه)
۱۲۳ دانش آموز مازندرانی به عتبات عالیات اعزام می شوند
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان مازندران گفت: ۱۲۳ نفر از دانش آموزان دختر عضو انمن اسلامی در آستانه محرم به سفر عتبات عالیات اعزام می شوند.(ادامه)
 فرماندار نکا گفت که سی‌وپنجمین سالگرد سردار محمدحسن قاسمی طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس و ۴۳۰ شهیدای این شهرستان روز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه جاری برگزار می‌شود. شانزدهمین یادواره سردار شهید طوسی و ۴۳۰ شهید شهرستان نکا برگزار می‌شود
فرماندار نکا گفت که سی‌وپنجمین سالگرد سردار محمدحسن قاسمی طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس و ۴۳۰ شهیدای این شهرستان روز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه جاری برگزار می‌شود.(ادامه)
۵ هزار زائر مازندرانی از یادمان های عملیاتی جنوب بازدید کردند
مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه کربلا استان مازندران گفت: از ۱۷ اسفندماه تاکنون بیش از پنج هزار زائر مازندرانی از مناطق عملیاتی و یادمان ها بازدید کردند.(ادامه)
۱۰ هزار مازندرانی به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به ثبت نام بیش از هشت هزار نفر برای شرکت در اردوهای راهیان نور گفت: پیش بینی می شود امسال ۱۰ هزار نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شوند.(ادامه)
اعزام نخستین کاروان راهیان نور از مازندران
فرمانده سپاه ناحیه عباس آباد از اعزام نخستین کاروان راهیان نور از این شهرستان خبر داد.(ادامه)
اسفند امسال آغازی برای سفر‌های راهیان نور
اردو‌های راهیان نور در سومین نوروز کرونایی به صورت حقیقی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.(ادامه)
این شهید مدافع حرم، به جای سردار سلیمانی ترور شد + عکس
(ادامه)
اولین کاروان دانش آموزی مازندران روانه مناطق عملیاتی شد
اولین کاروان دانش آموزی دختران مازندران به تعداد ۵۰۰ نفر روانه مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.(ادامه)
در بازدید یکی از شرکت های پخش مواد غذایی 13هزار لیتر انواع آبمیوه تاریخ گذشته توقیف شد. توقیف 13 هزار لیتر آبمیوه تاریخ گذشته
در بازدید یکی از شرکت های پخش مواد غذایی 13هزار لیتر انواع آبمیوه تاریخ گذشته توقیف شد.(ادامه)
شمال نیوز : عباس پور خاطرنشان کرد: بازدید از یادمان فتح المبین و یادمان بیت المقدس که در آن هوا فضای سپاه کربلا توان موشکی خود را به نمایش گذاشته، بازدید از بیمارستان صحرایی امام حسین از برنامهج‌های روز دوم و استقرار شب در اردوگاه شهید بلباسی است..... میزبانی مازندرانی ها از جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور
شمال نیوز : عباس پور خاطرنشان کرد: بازدید از یادمان فتح المبین و یادمان بیت المقدس که در آن هوا فضای سپاه کربلا توان موشکی خود را به نمایش گذاشته، بازدید از بیمارستان صحرایی امام حسین از برنامهج‌های روز دوم و استقرار شب در اردوگاه شهید بلباسی است.....(ادامه)
استاندار مازندران: ضرورت بیان هنرمندانه ناگفته های دوران دفاع مقدس
احمد حسین زادگان که در جلسه هیات امنا و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سخن می گفت، با بیان اینکه پارک موزه دفاع‌ مقدس یادگاری از دوران حماسه آفرینی های ملت ایران است، گفت: ناگفته های جنگ بسیار زیاد است و باید بتوانیم از ابزار هنر برای معرفی و انتقال آن به مردم سایر نقاط کشور و همچنین نسل های جدید استفاده کنیم. ‎(ادامه)
کاروان زیارتی «راهیان بهشت» غیرمجاز است/تبلیغات آزادبرها و سرگردانی زائران عتبات
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: اخیراً شاهد تبلیغات کاروان زیارتی راهیان بهشت برای اعزام زائران به کربلا و نجف با دریاف مبلغ یک میلیون و 450 هزار تومان هستیم که مردم باید بدانند این دفتر غیرمجاز است.(ادامه)
ثمره ی هوشیاری فرهنگی پرورش شهدای مدافع حرم بود
(ادامه)
مهاجمان که برای پوشش و حضور راحت‌تر در صفوف نظامیان، لباس نظامی به تن کرده بودند و وابسته به جریان الاهوازیه بودند. این تیراندازی حدود 10 دقیقه ادامه داشت. عوامل این حادثه چهار نفر بودند که سه نفر از آنان کشته و یک نفر دستگیر شد. تاکنون 24 نفر شهید و 53 مجروح شده‌اند. حمله تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز / 24 شهید و 53 مجروح / سه عامل تیراندازی کشته و یک تن دستگیر شد / گروه‌ تجزیه طلب وابسته به عربستان مسئولیت حمله را پذیرفت + عکس
مهاجمان که برای پوشش و حضور راحت‌تر در صفوف نظامیان، لباس نظامی به تن کرده بودند و وابسته به جریان الاهوازیه بودند. این تیراندازی حدود 10 دقیقه ادامه داشت. عوامل این حادثه چهار نفر بودند که سه نفر از آنان کشته و یک نفر دستگیر شد. تاکنون 24 نفر شهید و 53 مجروح شده‌اند.(ادامه)
عناصر مسلح حمله تروریستی اهواز چه کسانی بودند؟
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: افرادی که در جریان رژه نیرو‌های مسلح اقدام به تیراندازی به مردم و نیرو‌های مسلح کردند وابسته به جریان الاهوازیه هستند.(ادامه)
ویژه برنامه‌های نوروزی صدای مازندران در صدر
ویژه‌برنامه‌های نوروزی صدای مازندران در ارزیابی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، از میان کلیه مراکز، حائز رتبه نخست شد. (ادامه)
انعقاد تفاهم نامه با حج و زیارت برای اعزام زائران به کربلا
معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران از انعقاد تفاهم نامه با حج و زیارت برای اعزام زائران به کربلا با قیمت ارزان خبرداد.(ادامه)
توزیع فراخوان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع)
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: فراخوان سیزدهمین جشنواره بین المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) درمیان مسافران مسیر راه‌آهن شمال و قطار ساری به مشهد توزیع شده است.(ادامه)
۱۵ هزار مازندرانی به راهیان نور اعزام شدند
مسئول اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر از اعزام ۱۵ هزار زائر مازندرانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبرداد.(ادامه)
خدمات‌رسانی مازندران به کاروان راهیان نور 13 استان کشور
دبیر ستاد راهیان نور سپاه کربلا استان مازندران گفت: ستاد راهیان نور مازندران ضمن ارائه خدمات به زائران مازندران، خدماتی را به زائران 13 استان کشور هم ارائه کرده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.